Evropski oblak

Pisarniški stol in prodajalec

Res ne razumem prodajalcev, da se jim ne ljubi delati, da te že gledajo grdo, ko vstopiš v trgovino in se te enostavno izogibajo, ko jih potrebuješ. Takšno smo mi imeli izkušnjo, ko smo izbirali pisarniški stol za moža, ki je delo opravljal od doma. Že tako ti ni vseeno, ker veš, da boš zapravil denar in vse kar pričakuješ od prodajalca je, da je prijazen in da ti je na voljo, ko ga potrebuješ. 

Že sam vstop v trgovino nam ni bil naklonjen, ker smo na vhodu srečali prodajalca, ga vprašali, kam moramo, če želimo kupiti pisarniški stol, on pa nas je ošvrknil z pogledom in se obrnil stran. Takrat nam ni bilo nič jasno, kako se lahko tako obnaša.

Sami smo na to poiskali oddelek, da bi si ogledali, kateri pisarniški stol bi bil primeren. Nekaj časa smo se sami lovili, mož je sedel skoraj na vse, da bi ugotovil, kateri pisarniški stol bi bil primeren zanj. Med tem smo seveda čakali prodajalca, da nam pride pomagat, a že ko smo nekoga videli, se je ta obrnil in šel stran. Enostavno nismo razumeli, kaj se dogaja in sama sem šla do prodajalca in ga prosila za pomoč. Prodajalec me je pogledal in rekel, da bo lahko prišel, le da mora še nekaj narediti.

Vrnila sem se k možu, čakali smo še 20 min vendar nihče ni prišel. Moj mož se je razjezil in rekel, da tukaj ne bo kupil pisarniški stol, ker ima vsega dovolj, takšne neprijaznosti pa še ne. Zapustili smo trgovino in šli v drugo, kjer smo doživeli čisto nasprotje. Prijazna prodajalka nam je pomagala do konca, da smo pisarniški stol izbrali, nas pospremila do blagajne, dodala popust in se prijazno zahvalila. No, še dobro, da ima danes kupec toliko možnosti nakupa in mi ne bo potrebno nikoli več stopiti v to trgovino, ki smo bili prej, kajti sigurno bomo še potrebovali kakšen pisarniški stol, ker ta  ni zadnji, ki ga bomo uničili.